reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erika Obertová

Erika Obertová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autorka so srdcom bojovníka. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPríroda a zvieratátancom proti bolestiSúkromnéRozprávkypróza

reklama

tancom proti bolesti

Tancom proti bolesti- časť prvá: Nuda nie je povinná

Erika Obertová

Tancom proti bolesti- časť prvá: Nuda nie je povinná

V trinástich rokov mi diagnostikovali skoliózu, respektíve môj ortopéd  to nazval presnejšie ,,esovité vykrivenie chrbtice“. V dnešnej dobe má takú skoliózu s miernym vykrivením ako ja každé druhé dieťa, alebo aj dospelá osoba, ale vtedy som mala trinásť a chodiť na rehabilitačné cviky každý týždeň pre mňa znamenalo niečo hrozné, bála som sa, a nielen tých špeciálnych cvikov. Po tom čo som spoznala moju rehabilitačnú sestru, istý čas som mala strach aj z nej. Ale časom som si na to všetko zvykla.

  • 18. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu